סוגי הדברה

ישנם סוגים רבים של הדברה, חלקם חזקים יותר וחלק חלשים פחות, לא כל סוגי ההדברות מתאימים ומומלצים לכל סוגי התיקנים או המזיקים שאתם מתמודדים איתם,

לכן על מנת שתמצאו את ההדברה שמתאימה ביותר עבור סוג התיקנים שאתם סובלים מהם

מומלץ מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע שיודע להתאים את סוג ההדברה לסוג התיקנים או המכרסמים שאתם מתמודדים איתם. 

סוגי הדברות: 

כמובן שישנם לפחות חמש סוגי הדברות שונים, יש הדברות שכמעט ולא יתאימו לכם כלל או לא יועילו לכם בכל המאבק שלכם נגד התיקנים,

לכן מומלץ לראות שאתם עוברים על כל סוג ההדברות על מנת שתוכלו למצוא את הטובה ביותר שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ותשיג לכם התוצאות שאתם צריכים. 

  • הדברה אולטראסונית- הדברה אולטראסונית היא הדברה חדשנית ביותר שבעיקר נבנתה בעזרת הטכנולוגיה, זה בעצם מכשיר שמשמיע גלי קול צורמים שמציקים לתיקנים ובכך הם פשוט בורחים ולא מעוניינים לחזור, היא יעילה לאורך זמן וכמובן מקצועית ביותר ואפילו לא תצטרכו לסכן את עצמכם בסוגי ריסוס שונים. 
  • הדברה אורגנית- הדברה אורגנית היא בין ההדברות הפופולאריות ביותר שיש כיום, היא עדינה מאוד אך יעילה ביותר, היא מומלצת מאוד מכיוון שהיא מיוצרת מחומרים אורגניים בלבד ולכן היא אינה מזיקה לסביבה ולא פגעת בצמחייה או בבני האדם, החיסרון היחיד שלה או שבמכרסמים גדולים היא לא תמיד תעשה את העבודה מכיוון שצריך הרבה יותר מזה כדי להדביר אותם, לכן בצעו אותה רק אם אתם בטוחים שהיא תועיל לכם. 

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים הדברה: 

ישנם אין ספור דברים שחשוב שתבדקו לפני שאתם סומכים על מדביר עם הבית שלכם וגם עם החיים שלכם

כי לבסוף הדברת עכברים היא מחומרים לא כל כך טבעיים ולכן חשוב לדעת שיש לכם עסק עם מקצוען, לכן הדבר הראשון שתרצו לבדוק הוא. 

  • רישיון- וודאו שלחברת הדברת יתושים יש רישיון להשתמש בחומרי הריסוס השונים מכיוון שחוסר ידע או רישיון יכולי פל כן אתכם ואת המשפחה שלכם, לכן וודאו שיש לו רישיון לבצע עבודות מהסוג הזה וכך תוכלו לדעת שיש לכם עסק עם מקצוענים. 
  • אחריות- מומלץ לוודא שחברת ההדברה מביאה לכם על אחריות כך שבמקרה שתראו תיקנים לאחר ההדברה תוכלו להתקשר ושהם יחזרו לבצע את ההדברה כמו שצריך

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם