הדברת תיקנים בבית

הדברת תיקנים בבית היא דבר מאוד מומלץ מכיוון שאם אתם נתקלים בתיקנים טורדניים מומלץ להיפטר מהם כמה שיותר מהר

מכיוון שאחר כך הם התרבו וכך יעשה לכם קשה יותר להיפטר מהם, לכן מומלץ להזמין הדברת תיקנים ביתית שבעל מקצוע יגיע ויבצע הדברה בביתכם

כך שתוכלו להיפטר מהתיקנים אחת ולתמיד, כמובן שאתם יכולים לנסות להיפטר מהם לבד

אך הדבר אינו מומלץ מכיוון שזה קניית חומרים מיותרים שיבזבזו לכם את הכסף ואולי יתנו לכם שקט לפרק זמן מסויים אך לא לצמיתות.

לכן הזמנת הדברת תיקנים או הדברה לבית פרטי ביתית היא הפיתרון האולטימטיבי עבור הבית שלכם. 

סוגי הדברות תיקנים: 

ישנם סוגים רבים של הדברות תיקנים, אך לא כולם יתאימו אליכם לבית ואל סוג התיקנים שברצונכם להדביר,

לכן לפני שאתם בוחרים סוג הדברה אחת וודאו שאתם בודקים את כל סוגי ההדברות ומתייעצים עם בעל מקצוע על ההדברה שהכי תתאים לביתכם. 

  • הדברה כימית- כשמדובר בתיקנים קטנים כמו נמלים וחרקים לא מומלץ להשתמש בהדברה זו מכיוון שהיא חזקה מאוד ושימוש לא נכון בהדברה כימית יכול לגרום לפגיעה בבני אדם ומקורות מים, לכן אם אין לכם צורך מיוחד להשתמש בה מומלץ לבחור בסוג הדברה אחר. 
  • הדברה ירוקה- בין ההדברות הטובות ביותר ופופולאריות ביותר מכיוון שההדברה הירוקה היא מחומרים טבעיים בלבד כך שהיא לא פוגעת בבני אדם אלא רק בתיקן שברצונכם להרוג, בנוסף היא הדברה כל כך טובה שלא תצטרכו להתפנות מהבית לשלושה ימים עד שההדברה תיספג ותוכלו להיות בבית עוד באותו היום. 

מחיר הדברת תיקנים: 

כמובן שהמחיר נקבע לפי סוג ההדברה שאתם צריכים, גודל השטח שאתם מעוניינים להדביר ועוד.

הטווח מחירים להדברת תיקנים הוא בין 550-180 שקלים, אך כמובן שהמחיר לא קבוע ומשתנה כל הזמן לפי הקריטריונים,

לכן על מנת לקבל מחיר מדויק מומלץ לדבר עם בעל מקצוע שיוכל לומר לכם גם איזה סוג הדברה אתם צריכים בביתכם לפי סוג התיקנים שאתם סובלים מהם. 

בנוסף מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין חברות מתחרות על מנת שיהיה לכן יותר אפשרויות וכך תוכלו למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם