הדברת פשפשים במזרון

פשפש המיטה הוא חרק קטן, רובנו מכירים אותו בתור השם פשפש ובדרך כלל הפשפש פוגע יותר בבעלי חיים וכמובן בעיקר בבעלי פרווה. הפשפשים נכנסים בין הפרווה של הכלבים או חיות משק חתולים וכדומה ובעצם שם זהו מקום ה"מגורים" שלהם  וכמובן שהם גם ניזונים בדם חי של בעלי חיים או בני אדם כאלו שהם בעלי דם חם (בשונה לדוגמא מנחשים) בכל מה שקשור לפשפש המיטה או הדברת פשפשים אנחנו צריכים להבין דבר אחד עקרוני,  המקום האידאלי לפשפש המיטה הוא פרווה של בעלי חיים או מקומות אחרים הדומים במאפיינים שלהם לפרווה של בעלי חיים. כלומר מקומות עם לחות חמימים וצפופים. כך גם בבית שלנו אם נקפיד לשמור על היגיה דווקא במקומות שהם בעלי פוטנציאל ללחות (בעיקר ממקור של זיעה) חמימים וצפופים נוכל ל"התמגן" מפני פשפש המיטה. 

הדברת הפשפש באופן כללי

הדברת פשפש המיטה  או שירותי הדברת פשפשים היא בעצם מקרה יחסית קיצוני , זה בעצם כאשר אנחנו מגיעים למצב שבו אנחנו מרגישים ניזוקים מנוכחותו של פשפש המיטה באיזור המחיה שלנו כך שהוא מספיק חזק על מנת הזיק בנו וגם יש ממנו פריטים רבים כך שכמות העקיצות היא משמעותית ומפריע לנו בחיינו. הרי אם היינו מקבלים עקיצה אחת לשבוע שזה לא נעים הרי לא היינו מבקשים הדברה. אך אם ישם עקיצות רבות זה אומר שהפשפש נוכח באיזור המחיה שלנו ויש פריטים רבים.

הדברת פשפשים במזרון

בנקודה זו נציין שאיזור המוקד של פשפשים הוא בדרך כלל מזרונים ולכן כאשר מגיעים למצב של הדברה כנראה שנרצה הדברת פשפשים במזרון. הדברת פשפשים במזרון היא מתבקשת כמו שאמרנו המזרון הוא איזור עם לחות (מהזיעה שלנו כאשר אנחנו ישנים עליו ובנוסף לכך אנחנו לא מחליפים מזרון אלה את הציפה עליו. וכמובן אנחנו מנקים את המזרון לעיתים יחסית יותר מרוחקות. בנוסף המזרון הוא גם רכיב נושם הקולט לתוכו אבק והפשפש יכול להיכנס אליו וסיבי האבק והבד שלו הם מקום אידאלי. לכן כאשר אנחנו סובלים מפשפש המיטה כאדי לשים לב למזרון שלנו ולבצע שם הדברת פשפשים במזרון כך שזהו מעין האיזור המרכזי של הפשפשים והוא נקודה אסטרטגית עבורנו.

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם