ריסוס נגד נמלי אש

בנוגע לריסוס נגד נמלי אש ישנם כמה ריסוסים כיום בשוק בשיטות ריסוס שונות אך אחד מסוגי הריסוס נגד נמלי אש הנפות ביותר הוא הגרנולר.


הגרנולר הוא ריסוס נגד נמלי אש מהסוג שגם הלקוח יכול לרכוש אותו באופן פשוט.


הגרנולר הוא ריסוס נגד נמלי אש אך הוא גם ריסוס הכולל בתוכו את כלל סוגי הנלים.


ריסוס נגד נמלי אש מסוג הגרנולר הוא ריסוס המבוסס על פתיון הנמלים אליו

כלומר יש לו ריח חזק שנמלי האש אוהבות אותו ומתחכות אחריו ולכן מגיעות אליו מה שמייצר עבורנו את האפשרות לרסס בנקודות קטנות ולא באופן נרחב בכל איזור הריסוס,

נוסף לכך ריסוס נגד נמלי אש זה הוא בעל רעילות נמוכה לאדם ולשאר בעלי החיים.

ריסוס נמלי אש

ישנם סוגים שונים של ריסוס נגד נמלים בשוק וחלק מהם הוא ריסוס נמלי אש.


התאמת הריסוס המדוייק צריך להיעשות על ידי מדביר נמלים מקצועי,

ריסוס נמלי אש יכול להיות בעיה קטנה וגם גדולה תלוי בפרמטרים השונים

כמו מיקום איזור ההדברה , האם ישנם ילדים באיזור? או בעלי חיים? האם נמלי האש הם בכמות גדולה ? כמות הקנים שלהם באיזור ועוד..


לעיתים נרצה ריסוס נמלי אש חלש יחסית כזה שנוכל להמשיך בשגרת חיינו לצידו ולעיתים נרצה לעשות ריסוס נמלי אש חזק כזה שידרוש מאיתמנו לפנות את הבית לכמה ימים.


בכל בעיה או התלבטות יש ליצור קשר עם מדביר מקצועי שיתן לכם ייעוץ ינסה להבין את העניין לגופו ולתת לכם פתרון אודות הדברת יתושים.

ריסוס נגד נמלים בבית

בדרך כלל מפגע הנמלים הוא בגינה היות ונמלים חייבות אדמה לקן שלהם (ישנם גם מקרים חריגים) אך לעיתים יש צורך בריסוס נגד נמלים בבית ממש בתוך הבית.


בעבר הייתה יכולה להיות זאת משימה בעייתית שכן לבצע ריסוס בתוך איזור שבו גרים אנשים יכול להיות בעייתי במידת מה, אך כיום ישנם פתרונות רבים לריסוס נגד נמלים בבית.


ריסוס נגד נמלים בבית כזה המוך אליו את הנמלים נדבק אליהם ומשתחרר רק לאחר זמן בתוך הקן

כך שהנזק של הנמלים הוא מקסימלי והסיכון של בני באדם הוא מינימאלי ועוד ועוד ישנם פתרונות טובים ומגוונים כיום ומדביר מקצועי ידע לתת לכם את הפיתרון הנכון עבורכם.

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם