הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתוש הנמר האסייתי או בשמו הנכון יותר הוא יתושהטיגריס האסייתי, יש הקוראים לו יתוש הנמר האסייתי אך אין זה נכון. מדובר ביתוש שמקורו באסיה ונחשב מין פולש במדינות רבות כמו ארצות הברית, ספרד, איטליה, אלבניה וגם כמובן בישראל.  לכן רבים מעונינים לבצע הדברת יתוש הנמר האסייתי באיזור ביתם ואפילו הדברת יתושים. בישראל איזור הדברת יתוש הנמר האסייתי הוא בהתאם לתפוצה המרכזית שלו שהיא באיזור מישור החוף בעיקר אך גם בחלקים כמו השומרון והשפלה. מדובר ביתוש בצבעים מוזרים מעט לעין השיראלית שכן מדובר ביתוש בעל צבעי שחור לבן ומאורך מעט. היתוש זריז מאוד ויכול ויתוש בוגר יכול לעקוץ פעמים רובת בתוך זמן קצר.

נזקים של נוכחות היתוש הנמר האסייתי

הסיבות שבגללם רבים בישראל מעונינים לבצע הדברת יתוש הנמר האסייתי היא בשל הנזקים הגדולים שיתוש הזה יכול להסב. היתוש הזה יכול להיות נשא של 20 מחלות שונות, הוא נחשב למפיץ העיקרי של נגיף ציקנגוניה ברחבי העולם  וכן היתוש הנמר האסייתי הוא נשא של נגיף קדחת דנגי ובנוסף את קדחת מערב הנילוס. קדחת מערב הנילוס היא קדחת היכולה גם לעבור אל בני האדם. אם כן מובן למה בני האדם בישראל חוששים מאוד ממפגש עם יתוש הנמר האסייתי שכן יש לו רזומה שלילי מאוד לכן יתוש הנמר האסייתי הדברה שלו היא נצרכת מאוד בקרב הציבור הישראלי. התקשרו אלינו להזמנת שירותי הדברת פשפשים ושירותי הדברה נוספים.

הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתוש הנמר האסייתי הדברה- כאשר מבצעים הדברה ליתוש הנמר האסייתי יש לבצע כמה שלבים קודם כל יש להבין שהסביבה האידאלית ליתוש הנמר האסייתי הוא סביבה נוזלית ומקורות מים  לכן לפני ביצוע יתוש הנמר האסייתי הדברה, יש לחפש ולזהות מקורות מים עומדים בקרבת הבית   או לחילופין מקורות השקיה בהם ישנה השקיה מוגברת כך שנוצרת סיבה לחה מאוד המייצרת סביבה אידאלית עבור היתוש הנמר האסייתי. יתוש הנמר האסייתי הדברה שלו נעשת על ידי הדברה כימית על חומרים יעודיים כנגד מין זה. יתוש הנמר האסייתי הדברה תבוצע באיזורים פתוחים ולא באיזורים סגורים חלילה החיסרון של הדברה זו היא שיש לחדש אותה מידי כמה חודשים אך היא מביאה תוצאות טובות ומהירות ותחושת הקלה.

תוכן עניינים

לקבלת ייעוץ ראשוני חינם