הדברת חולדות בחצר

רבים מאיתנו בעלי בתים פרטיים בעיקר נצרכים לשירותי הדברת חולדות בחצר. הדברת חולדות בחצר הוא כמובן שירות הניתן על ידי מדביר מקצועי אך הוא גם מצב, ויחסית מצב קיצוני. כאשר אנחנו מגיעים למצב הצריך ההדברת חולדות בחצר זה אומר שישנו מצב אקולוגי סביבנו שיוצר מציאות שלחולדות אין איפה לגור, החולדות באופן כללי ועקרוני לא היו רוצות לחלוק את איזור מגוריהם יחד עם אנשים ההולכים על שניים ולכן מצב שמצריך הדברת חולדות בחצר זה בעצם אומר שישנה מלחמה בין בעלי החיים כלומר החולדות לבינינו בני האדם ובמלחמה הזו אנחנו בני האדם מבקשים לבצע הדברת חולדות בחצר שלנו כדי להרוג את אותם החולדות ולנצח במלחמה

הדברת החולדות באופן מעשי יותר

לאחר ההבנה הזו נדבר יותר על ההדברה של החולדות או הדברת תיקנים באופן פרקטי .יש להבין ודם כל דבר ראשון שישנה דרך חליפית לביצוע הדברת חולדות בחצר והיא ללכוד את החולדות או להרחיק אותם. שני אפשרויות אלה הם יותר "אקולוגיות" ולא מפרות את מאזן החיים של בעלי החיים. חשוב להבין אם נבצע הדברת חולדות בחצר או הדברת חולדות בגג לדוגמא במקומם יגיעו אלינו יותר בעלי חיים שהחולדות אוכלות בדרך כלל . לדוגמא נחשים – החשוב להבין הוא שהדברת החולדות היא לא פתרון מידי שטוב לנו בכל מצב.

הדברת חולדות בגג

האופציות של לכידת החולדות או הרחקתן היא עדיפה על פני החלופות של הדברת חולדות בגג לדוגמא היות והדברת חולדות בגג גורמת בסופו של דבר לחולדות למות ואיננו רוצים או מעוניני שהחולדות ישאירו אחריהם גוויות של חולדות בגג שלנו. אותו כנל לגבי הדברת חולדות בצנרת הביוב הפרטית שלנו . אם נפזר ריסוס חולדות באיזורי המחיה של החולדות שלנו הם ימותו שם  ומה שיקרה זה שהחולדותת ימצאו את מותם בתוך מערכת הביוב שלנו  כך שתיווצר סתימה בצנרת על ידי גוף גדול ניחשתם נכון של חולדה שמתה מאותו הרעל שאנחנו פיזרנו . כך שפשוט החלפנו "בעיה" אחת בבעיה אחרת. הפיתרון הטוב ביותר לדעתי על מנת לבצע הדברת חולדות בגג היא לכידת החולדות על ידי לוכד מקצועי, כיפזר מלכודות ילכוד את החולדות וישחרר אותם הרחק מהבית שלנו.

תוכן עניינים