לוכד עכברים מומלץ

מהו לוכד עכברים מומלץ בכלל ואיך בוחרים אחד כזה?

אז ככה לוכד עכברים מומלץ הוא לוכד עכברים בעל ותק של כמה שנים לדעתי כזה שיודע את העבודה וראה וחווה והדביר כמה בתים כבר בעבודתו.
לוכד עכברים מומלץ יכיר את צורת ההתנהגות האופיינית לעכברים וידע היכן למקם את המלכודות כך שיביא לתוצאות מקסימליות של הרחקה או הדברה או לכידה של המזיקים במקרה שלנו עכברים
לוכד עכברים מומלץ ישתמש במלכודות ידידותיות גם לעכברים כאלו שייבצעו לכידה אך לא הריגה .

צריך לזכור ולהבין שבסופו של דבר בעלי החיים גם כאלו החיים בסביבה עירונית הם בעלי חיים שהם חלק מתוך מארג חיים יש להם טורפים ונטרפים ואם אנחנו נבצע הדברה וחיסול של אחד ממיני בעל חיים אלו אנחנו נפגע במאזן הזה .
מה שיקרה זה שאם נדלל את אוכלוסיית העכברים יהיו יותר נחשים רעבים לדוגמא היות ו"לקחו" להם את המזון שלהם ולחילופין יתרבו יותר פירוקי רגליים שמהם ניזונים אותם העכברים אז נכון שעבורנו זה נראה קטן אך במימדים גדולים דברים שכאלו יכולים ליצר בעיות גדולות באמת.
ולכן מתוך ראייה אקולוגית וסביבתית כדאי לחשוב גם על זה ולבצע לכידת עכברים אצל לוכד עכברים מומלץ שידע לבצע את לכידות העברים בביתנו גם מתוך הראיה הזו שהיא ראיה חשובה לא פחות.

היתרון של לכידת העכברים

כל לוכד עכברים מומלץ ידע לומר לכם שעדיף ללכוד עכברים וכנל גם חולדות ולא להדביר אותם. למה?
בגלל שעכברים וחולדות ומכרסמים שונים הם פעלי גוף ונפח גוף משמעותי. מעבר לסיבת האקולגיה שמנינו קודם.


כאשר אנחנו מבצעים לכידת עכברים אצל לוכד עכברים מומלץ אנחנו יודעים שלא נמצא גוויות עכברים מאחורי ארונות או בתוך הצנרת של השירותים שלנו ועוד מצבים לא נעימים שכאלה. בנוסף לזה לכידת העכברים היא עדיפה עבורנו היות והדברת העכברים מייצר עוד מצבי סכנה עבורנו בני האדם ועבור בעלי החיים שלנו. כאשר אנחנו מפזרים שקיות רעל עכברים בבית שלנו גם החיות שלנו מריחות אותו ויכולות להגיע אליו וחלילה לאכול ממנו וכמובן שאנחנו לא מעונינים להדביר את הכלב שלנו

תוכן עניינים